?

Log in

 
 
24 July 2009 @ 09:54 pm
ASIA TOURRRRRRR  
I am the worst mod ever, atm at least. okay so you guys know that all of our Liverpool boys are on Asia tour at the moment and there actually is a lot of Emiliano to be seen. so PICSPAM!


24. July 2009
Liverpool stars Dirk Kuyt, Albert Riera, Emiliano Insua and Martin Kelly attended an adidas event in Singapore earlier today.


















24. July 2009
At training.






22. July 2009
Pre-season friendly match against Thailand at the Rajamangala National Stadium.








20. July 2009
At training.






some other day...




 
 
 
aglaiya on July 24th, 2009 09:06 pm (UTC)
*is dead*

OMG! Can hate watermark more??? I guess NO! Fucking shit! The pic is so BEAUTIFUL!

Thanks for all the pics!
starlighthallowchaser on July 25th, 2009 02:21 pm (UTC)
WATERMARKS SHOULD DIE! SERIOUSLY!
Honams Lamshonamilams on July 25th, 2009 01:43 pm (UTC)
Haha i saw him and he was adorable.

I gave him a letter i wrote to him and he said thanks!! :)
starlight: football - emiliano questioninghallowchaser on July 25th, 2009 02:21 pm (UTC)
OMG! SERIOUSLY???? I AM KINDA REALYL JEALOUS HERE NOW!

I ADORE THE GUY!
Honams Lamshonamilams on July 25th, 2009 02:23 pm (UTC)
Yeah haha, I gave him an eyebrow piercing retainer, a letter and a packet of cola gummy candies! I had a sort-of not really conversation with him because he was sitting inside the bus and i was outside and we were hand signalling haha.
starlight: football - emiliano *wtf?!* - anihallowchaser on July 25th, 2009 03:59 pm (UTC)
OMFG! I AM SO EXCITED TO HEAR THIS! LIKE SERIOUSLY!!!!
Honams Lamshonamilams on July 25th, 2009 04:04 pm (UTC)
Yeah i am excited too! Tomorrow's the last day, i'm gonna give it my all.
starlighthallowchaser on July 25th, 2009 05:21 pm (UTC)
HAHA! I HOPE YOU DOOOO! HAVE FUUUUUUUUUUUUUUN!